Kelner, 6 kuud
NB! Antud erialale suvist vastuvõttu 2023/2024 ei toimu.
Kelner on klienditeenindaja, kes töötab toitlustusteenust pakkuvas ettevõttes (restoran, kohvik, pubi, ööklubi, klubi jm). Oma töös lähtub ta klientide vajadustest ja soovidest ning tegutseb ja käitub vastavalt eetilistele, esteetilistele ja muudele sotsiaalselt heaks kiidetud normidele.
4. taseme kelner valmistab ette teenindusprotsessi, seades valmis serveerimiseks vajalikud vahendid. Teenindusprotsessi jooksul võtab vastu kliendid, esitleb tooteid ja teenuseid, nõustab kliente ning võtab vastu tellimusi. Kelner valmistab jooke ning serveerib toite ja jooke, suhtleb klientidega sõbralikult ja lähtuvalt heast tavast. Teenindusprotsessi lõpetamisel arveldab klientidega, küsib tagasisidet ja saadab kliendid ära positiivset kliendikontakti hoides.
Vastutab teenindusprotsessi toimimise eest, töötab meeskonnas ja juhendab abikelnerit. Tunneb ettevõtte tooteid ja teenuseid
Õpitakse kujundust, voolimist, tootmistöö korraldust.
Õppekeel: eesti keel / vene keel
Õppevorm: statsionaarne koolipõhine
Õppekohad: Jõhvi, Narva
Õppeaeg: 6 kuud
Õppetase: 4. tase (kutseõppe esmaõpe)
Õppe alustamiseks tingimused: põhiharidus
Sisseastumise tingimused: sisseastumiskatse
Õppekava läbimisel sooritab õppija 4. taseme kutseeksami (kutsestandard: Kelner, tase 4). Juhul, kui kutseeksami sooritamine ebaõnnestub, on õpilasel õigus sooritada õpingute lõpetamiseks erialane kooli lõpueksam.
Arenguvõimalused: vanemkelner, barmen, sommeljee, barista.
Õppekava koos moodulite rakenduskavadega
Sisseastumisinfo (tööpäevadel kell 09.00-15.00):
-
Sillamäe: telefon +372 5628 1728
-
Jõhvi: telefon +372 5308 8342
-
Narva: telefon +372 5697 1102
Lisainfo: vastuvott@ivkhk.ee
Ene Valgemäe, erialade juht (toitlustus)
Viimati muudeti:26.04.2023