IT kasutajatoe tehnik, 1 aasta
SUVINE VASTUVÕTT. Õpe algab 01.09.2023
Täida avaldus 04.05.-04.08.2023 e-keskkonnas www.sais.ee või tule vastuvõtukomisjoni 05.06.-04.08.2023 tööpäevadel kell 9:00-15:00 .
Kuidas SAISis avaldust esitada? VIDEOJUHEND
Õppe eesmärk on, et õpilane omandab kompetentsid, mis on vajalikud töötamiseks meeskonna liikmena IT-tugisikuna, kasutajatoe tehnikuna või sellele lähedasel ametikohal, lahendades standardseid infotehnoloogia probleeme.
Õppekeel: vene
Õppevorm: statsionaarne koolipõhine (õhtune)
Õppekohad: Sillamäe
Õppeaeg: 1 aasta
Õppetase: 4. tase (kutseõppe esmaõpe)
Õppe alustamiseks tingimused: põhiharidus
Sisseastumise tingimused: sisseastumiskatse
Õppekava
Õppekava läbimisel sooritab õppija 4. taseme kutseeksami (kutsestandard: IT-süsteemide nooremspetsialist, tase 4; osakutse Kasutajatoe tehnik, tase 4).
Juhul, kui kutseeksami sooritamine ebaõnnestub, on õpilasel õigus sooritada õpingute lõpetamiseks erialane kooli lõpueksam.
Õppe käigus õpilane omandab:
-
täidab kasutajatoe tehniku põhilisi tööülesandeid: kasutajate pöördumiste vastuvõtmine e-posti ja telefoni teel ning registreerimine teenusehalduse süsteemis, standardsete IT-probleemide lahendamine, kasutajatoe, muudatuste toe ja infoturbe toe pakkumine.
-
lähtub oma tegevuses kutse-eetikast, õigusaktidest, organisatsiooni väärtustest ja huvidest, kasutab organisatsiooni ressursse heaperemehelikult ja säästlikult;
-
teavitab juhti ja teisi osapooli ebaeetilisest ja ebaseaduslikust tegevusest;
-
käitub keskkonnateadlikult, lähtudes energia kokkuhoiu ja jäätmekäitluse põhimõtetest;
-
suhtub kolleegidesse lugupidavalt ja arvestavalt ning sekkub võimalusel olukordades, kus käitutakse mittelugupidavalt või diskrimineerivalt;
-
hindab talle delegeeritud tööülesannete võimetekohasust ning teavitab seotud osapooli olukordades, kus tööülesanded ületavad tema pädevust.
Praktikavõimalused:
IVKHK IT kasutajatoetehniku eriala praktika sooritatakse organisatsioonides ja ettevõtetes, kus on kasutusel erinevaid IT-süsteeme ja kasutajaliideseid ehk praktikaks vajalik infosüsteem ning reaalsed olukorrad. Õppija, kes juba töötab ettevõttes, saab oma teoreetilisi teadmisi kohe praktikas rakendada. Praktika maht on kokku 8 nädalat ning praktikaülesanneteks võib olla IT- süsteemide kasutamisel tekkinud probleemide väljaselgitamine, kliendi nõustamine probleemide lahendamisel telefoni teel ning tööülesannete jagamine meeskonnas.
Edasi õppe võimalused:
-
IT-süteemide noorem spetsialist
Võimalikud töökohad:
-
klienditoetehnikuna (help desk),
-
kasutajatoetehnikuna,
-
IT-tugiisikuna.
Sisseastumisinfo (tööpäevadel kell 09.00-15.00):
-
Sillamäe: telefon +372 5628 1728
-
Jõhvi: telefon +372 5308 8342
-
Narva: telefon +372 5697 1102
Lisainfo: vastuvott@ivkhk.ee
Natella Mihhailova, erialade juht (IT ja multimeedia)
Viimati muudeti:03.05.2023